Kropps scanning 1

Ikväll har jag kropps scannat mig. Detta blir väldigt intressant måste jag säga!

Jag har hög fett % och normal muskelmassa enligt detta test.

Man får reda på:

*Hur mycket man väger

*Hur många kalorier man gör av med på en dag

*Vilken metabolisk ålder man har (förbränningsålder)

*Hur mycket vatten man har i kroppen

*Hur mycket bukfett man har

*Benmassa

*Hur många % fett man har i kroppen. också hur många kg fett man har

*Hur mycket muskler man har i alla delar av kroppen

*Och vilken fysiks grad man ligger på

Nu ska jag byta ut 2 måltider om dagen till herbalife vanilj shake och blanda det tillsammans med protein pulver, multivitamin tabletter och fiber och ört tabletter. Jag ska alltså ta en shake till frukost sen ett mellanmål (antingen en frukt eller en herbalife bar. el liknande) en schake till lunch och sen ett mellanmål för att sen äta en "färgglad middag" när jag kommer hem. Man ska då tänka på att inte äta för mycket av pasta, ris och potatis.

 

Imorgon börjar mitt nya liv för 2 veckor framåt. Sen blir det en ny scanning för att se om resultaten har blivit bättre.

 

Önska mig lycka till!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Lyckokram!Det kommer gå bra :)

2010-09-07 @ 11:30:22
URL: http://boah.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter spännande! :) Vill höra allt sen! Kram

2010-09-07 @ 12:33:59
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0