Åh yes! Im back!

Fy bubblan va skööönt med träning!!!! Det känns som evigheter sen och va fort man tappar styrka :/ Hua, aldrig mer en veckas latande om jag inte blir sjuk!!!!


Först vart det en PW med jogging i 4 km 32 min. Valde att ta det lite lugnt idag. Jobbigt att springa utan något i magen kände jag.. men det är väl bara att gilla läget antar jag?!

Armar, axlar och mage
Bicepscurls
Axelfly
Ticeps takpress
Militärpress i smitt
Bamsecurls
Triceps rep pushdown
Upprätt rodd
Hängande benlyft
Fällkniven ss med planka med benuppdrag

Körde med samma vikter som sist på dom flesta men sänkte på några. Körde 10 reps på alla utom militärpressen och bamsecurlsen. Har inte kört hängande benlyft på ett tag å jag orkade 10*3 utan större problem *nöjd*

Senare i em blir det en till promenad/joggingtur utomhus! :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0