Blä!

Jag har tränat EN dag denna veckan... Fy mig!!! Jag har inte skött mig med maten och fuskat denna veckan. Är skit besviken på mig själv faktiskt! Jag står ju å väger på det där jävla 70 strecket å det är ju värkligen nu jag ska ge järnet för att komma UNDER!! Å vad gör jag? Jo, allt för att misslyckas!! FY FAN på ren svenska!

Aja, Nu har jag avreagerat mig på mig själv. Nu är det dax att ta nya tag!

Jag har en "chocka kroppen vecka framför mig"

Jag ska varje morgon dricka en äcklig kopp kaffe och sen ge mig ut på en morgonpromenad/joggingtur förutom mitt vanliga tränings schema så får vi se vad kroppen har att säga efter det! Så de så! Å hörs sen ;)

Kommentarer
Postat av: A Kay

Nemen fyyyyy... hehe. Du kanske behövde en paus? Du fixar det asbra veckan som kommer istället. Och vadå, gillar du inte kaffe? Det som är så gott! :)



Kram på dig.

2011-04-03 @ 11:38:21
Postat av: A Kay

Kaffe är gott!!! :D Hahaha.

2011-04-04 @ 09:17:32

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0