...

Skit skit skit!!!

Om ni inte fattar så har jag en SKIT dag idag! Just nu sitter jag å trycker i mig frukosten å sen blir det en sväng till gymmet! Det blir bröst och rygg idag sen ut på promead/jogging. Känns lite bättre i halesn idag men jag tror inte jag är helt hundra än..

Igår gick jag till gymmet på em å det ångrar jag fortfarande. Det är ju alltid så mycket folk då å det är inge kul när allt man vill använda är upptaget å jag står inte å stressar på någon "är du klar snart" det gör jag bara inte! Man känner sig dessutom så jävla uttittad när man typ är det ända tjejen där.. Nä, blää! Bäst att sticka dit nu innan jag blir tokig!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0