hel slut!

Fattar inte varför jag är så förbannat trött!? Vist är jag inte helt 100 men kan det vara att vi ändrat om till sommar tid eller vad är det frågan om? Sjukligt trött å efter jobbet idag var jag helt energifattig.. Vi börjar få det så himla varmt på salongen. Både jag och Lucilla satt med kunder och folk som väntade så det vart super varmt på salongen. Det var knappt nå syre kvar när jag gick hem. Kände på vägen hem att jag måste ha luft. Så jag ringde hem och frågade om Jimmy ville göra mig sällskap å det ville han :) Jag lurade ut honom på en timmes promenad hihi. Underbart kvällsväder å varmt å skönt!

Påminn om att jag ALDRIG ska sluta att röra på mig om jag skulle få för mig det igen?!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Lite vårtrött kanske? Jag är också typ seg hela tiden.



Och jaaa, kan inte vi typ kasta ägg på skatteverket eller nåt? ;P

2011-04-11 @ 20:54:30

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0