Måste köpa nya skor!

Eftersom att jag har börjat använda mina nya joggingskor ute får jag ju inte ha dom på gymmet så jag klev i mina gamla skor å det gick väl bra tyckte jag tills jag började springa på bandet. Inte konstigt att jag fått ont förut då skorna är as obekväma att springa i. Det måste inhandlas ett par nya skor som jag kan springa i även inomhus! Så det blev bara 20 min jogging istället för mina 30 min som jag planerat. Men förhoppningsvis kanske jag kommer hem innan det blir mörkt ikväll efter jobbet och då ska jag ta igen det isf! Så här såg mitt pass ut idag för er som är intresserade:

Armar, axlar och lite mage

Overhead press
Lateral raise
Liggande triceps press
Upprätt rodd
Bamse curls
Triceps rep pushdown
Biceps curls
Lutande situps
Plankan

Får nog ta en dag till med mage denna veckan för dom bygger ju som sagt om så det är lite kaos. Nä, nu ska jag hoppa i duschen å sen käka lite lunch.

Ha en bra dag i solen

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0