Ont i halsen

Idag mår jag inte så bra! :( Hade ju planerat en promenad nu på morgonen men det känns som att jag får skippa den å kanske ta den ikväll om det känns bättre. Ska jag behöva bli sjuk nu igen? Jag var ju JÄTTE SJUK för inte så länge sen! Jag som trodde jag för en gångs skull inte skulle behöva bli smittad av Jimmy. Aja, det är lika bra att jag gör upp en plan för veckans träning iaf.

Måndag: Eventuell kvällspromenad 60 min
Tisdag: Armar, axlar och mage + 30-60 min FB
Onsdag: Bröst och rygg + 30-60 min FB
Torsdag: Ben + 30-60 min FB
Fredag: 30-60 min FB
Lördag: 30-60 min FB
Söndag: 30-60 min FB

Ska förbereda min lunch å sen ska jag till körskolan :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0