Planering

Eftersom veckan har varit katastrof så blir det planering för denna veckas träning. Dom föregående planeringarna har ju gått si så där men jag har i alla fall tränat till skillnad mot denna veckan så nu blir det veckoplanering i fortsättningen!

Varje morgon startar med kaffe och promenad/joggingtur

Måndag: Armar, axlar och mage + 30 min förbränning
Tisdag: 60 min förbränning
Onsdag: Bröst, rygg + 30 min förbränning
Torsdag: Ben + 30 min förbränning
fredag: Mitt special pass + 30 min förbränning
Lördag: Vilodag
Söndag: 60 min förbränning

Just ja... Jag får kanske sällskap av min sambo Jimmy på löp turerna ibland. Då han i helgen var å löpte skor och kläder till de :) Meen! Jag tror inte på det förens jag ser det om jag säger så hihi

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0