Stalker!?

Trodde typ att det var jag som var knäpp eller nåt men det verkar inte så ändå haha. Nästan varje dag på gymmet är det en kille där å det har känts lite som att han följer efter mig.. Men så har jag bara skjutit undan den tanken å kört på mitt å struntat i honom. Men idag hade han en polare med sig å jag tränade på ett annat ställe. Så fick han syn på mig å vips så lämnade han sin polare å började hänga efter mig.. Vad e grejjen lixom!? Inte vet väl jag, han kanske inte kom med kompisen utan hade sin egen runda på gymmet men lite mysko är det allt haha.. Det är väl bara att fortsätta ignorera honom så kanske han tröttnar tillslut haha

Idag vart det Bröst och rygg
Latsdrag
Cable rodd
W-drag
Bröst fly
Ryggfly
Brösthantelpress
Ryggresningar
Smittrodd
Flys

Sen vart det 30 min på crosstrainern- Fett förbrännings programmet på nivå 15.
Svettigt! :O)




Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Eller så frågar du honom vad han vill så du slipper honom ;-D

2011-04-20 @ 17:56:18
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: A Kay

Var försiktig Jess. :( Det tycker jag låter lite läskigt. Okej att han vill ragga på en snygg tjej, men att han följer efter hela tiden är väldigt oroväckande. Se till att han inte följer efter dig när du ska gå hem efter dina pass!



Jag har en vän som berätta om en kille, som jag träffat, och han är stalker på riktigt. Han har hittat på att han har ett arbete och följer efter personer, riktigt vidrigt. Och det går inte ens att polisanmäla sånt så länge han inte utgör ett hot. Men det tycker jag man gör när man ljuger hela tiden!!!

2011-04-20 @ 20:31:52

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0