Veckan..

Då var det ny vecka och det är redan tisdag. Lika bra att försöka sig på att planera veckas träning:

Måndag: 90 min promenad FM. 80min promenad EM
Tisdag: 30- 60 min förbränning
Onsdag: Armar, axlar + 30- 60 min förbränning
Torsdag: Bröst och rygg + 30- 60 min förbränning
Fredag: Mage och Rumpa + 30- 60 min förbränning
Lördag: Ben + 30- 60 min förbränning
Söndag: 30- 60 min förbränning


Å så var det ju dax att starta igång med Dieten idag. Har startat dagen med havregrynsgröten med linfröna i redan å håller på att käka upp äggvitorna.. Havregrynsgröt hör ju inte till favoriterna men det gick ner med lite rysningar haha. Äggvitor är inte så enkelt att få i sig i dom mängderna! Känner att detta kommer bli tufft, å då har jag inte ens fått i mig frukosten hahahahahaha Men inget gnäll sen på stranden ;) Dieten kommer jag försöka köra en månad med ett hopp helgen v 19 då jag ska på inflyttningsfest :)

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Ett tips är att du steker äggvitorna istället, blir mycket lättare att äta dom så hihi. Kram!

2011-04-26 @ 14:00:13
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0