Tillbaka på gymmet efter sommar uppehåll

Som jag sagt tidigare har det varit mycket nu under sommaren.. Men jag har sakta men säkert börjat plocka upp alla spillror och börjar bli hel igen. Förra veckan bestämde jag mig för att idag skulle jag ta tag i min träning igen. Sagt och gjort! Tog lite sovmorgon, käkade frukost i lugn å ro å sen stack jag till gymmet och körde axlar och armar och 20 min förbränning. Har bestämt att det får bli 2 veckor mjukstart på gymmet för jag tänker INTE bli sjuk! Å jag känner att hela kroppen är helt slut nu. Får väl se om jag ens kan stå på min första dag på mitt nya jobb imorgon eller om träningsvärken dödar mig haha ;) Nu blir det en dusch :O)

Kommentarer
Postat av: A Kay

Vad du är duktig! :)

2011-08-29 @ 11:35:58

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0