Fan va nice!

Älskar mina nya skooor!!!
Tror aldrig jag har haft skönare hihi.

Idag vart det 5 km jogging på hastighet 8,9 dom 3 första km och sen 9,0 den 4e km och den sista km på hastighet 10,0. Jag sprang på 33 min. (rekordet hittils) 3 st vilor på några sekunder.. bara ta igen andningen lite. Detta känns så jäkla braa!! Sen gick jag en km på 6,3- 6,8

Jag ska fan bli en springare haha. Dom första 3 km var inte ens jobbiga idad. Det var dom 2 sista som tog emot MEN har man bestämt sig så har man ;)

Weei!


Kommentarer
Postat av: A Kay

Åååå, vad glad jag blir för din skull! Bra skor kan verkligen vara magiskt. Menar inte att det är inte är din förtjänst (det är ju du som blivit starkare och orkar springa så bra), men eftersom du fick ont förut vilket lätt blir ett hinder.



Fan vad duktig du är! Jag hoppas du förstår det? Vi springer nästan lika ju. 5 km på 33 minuter är helt sjukt bra! Yeeeeeey!



Keep it up!



Kram!

2011-02-07 @ 12:18:41
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0