Fixelifix

Har lite att fixa så idag blir det ingen förmiddags förbränning.. Får ta förbränningen efter ben/rumpa med tjejerna ikväll istället :)

Idag är det sista dagen på v 12 och endast dom två bonus veckorna återstår. Tänk va tiden gått fort. Innan 12 veckors började så tyckte man att dessa 12 veckor kommer gå fort. "det var ju bara 12 veckor" När man kom igång så ångrade man sig nästan att man gick med för shit va jag inte var berädd på hur hårt det skulle bli.

Dom första veckorna hade jag svårt att utföra det vi skulle göra och jag trodde att jag alltid skulle känna att allt var omöjligt. Jag kunde knappt röra mig pga sån träningsvärk att jag såg ut som en 90 årig gravid kvinna när jag bara gick. Jag hade så fruktansvärlt ont i hela kroppen. Har aldrig känt något liknande.

När någon vecka hade gått så började det kännas lite lättare och roligare att man faktist såg resultat.. Mest att man orkade mer på gymmet utan att man trodde att man skulle dö. Sen hade jag ju tyvärr oturen att bli sjuk mitt i allt.. å det gick ju aldrig över heller. Det tog ett tag att komma tillbaka till dit man var innan sjukdommarna.

Nu när vi är i slutet av 12 veckors vill man inte att det ska ta slut. :) Jag har haft sån otroligt tur som fick vara en av dom som fick möjligheten till att vara med i detta. Jag har lärt mig massor om mig själv, om träning och kost. Jag mår såå mycket bättre än innan. Jag är piggare, gladare, har en helt annan inställning till allt överhuvetaget.

Jag tror att jag har hittat ett sätt att leva på.. Jag kommer inte träna som jag gör nu 2 ggr om dagen 6 dagar i veckan men jag kommer defenitivt inte släppa allt och lägga mig på soffan och dega heller. Jag kommer som jag känner idag att träna ca 5 dagar i veckan och äta kommer jag att fortsätta göra som jag gör nu tills jag gått ner det jag vill gå ner. Jag har ju redan börjat forma kroppen och det tänker jag fortsätta med. Men jag måste väl säga att jag har börjat att tycka att det är otroligt roligt att träna också. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att det var roligt att träna på gymmet men jag har helt ändrat mig när det gäller det. Sen kanske jag kommer hoppa in på nåt spinning pass eller liknande när jag kan för att jag tycker att det är otroligt roligt det också :) Jag har kommit igång med att springa. Trodde jag aldrig om mig själv. Orkade ju knappt springa mer än nån min förut.. Å nu kan jag faktiskt springa 5 km utan att stanna om jag har en bra dag :D

Jag kommer defenitift fortsätta att ha kontakt med Emma- Lee för jag kommer säkert behöva lite hjälp både vad gäller kosten och träningen om ett tag igen. Kanske för ett nytt kost schema när jag nått mitt mål och behöver nåt mer att bita i ;) Sen kan det vara kul att få lite nytt att bita i när det gäller träningen framöver också. För man vill ju hela tiden fortsätta att utvecklas :)

En sak som är säker... Jag kommer ALDRIG gå på det här med svält dieter någon gång mer i mitt liv!!!

Ingenting är omöjligt!

Kommentarer
Postat av: A Kay

UNDERBART!



Du har verkligen jobbat stenhårt, och fortsätt kämpa trots att du blev så mycket sjuk mitt i alltihopa. Det har varit så himla roligt att följa er de här veckorna, och du har verkligen blivit starkare och mer vältränad. Det märker man när man läser allt du gör och när man tittar på bilderna.



Och det är så kul att du verkligen kommit in i träningen och kosten. Och bra att du aldrig mer ska gå på svältdiet, för det är det sämsta man kan göra. Det du gör nu kommer ta dig till dina mål sooon! :D



Hoppas de sista två veckorna går som smort nu, kör hårt!!! Heja heja.



Kram!

2011-02-17 @ 14:46:19
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0