Kniv i ryggen

På vägen hem från gymmet på tåget känner jag att det gör ont i min högra skuldra. Fattar ingenting, har ju kört ben och rumpa idag å inte ens ansträngt ryggen!? Nu gör det så ont att det känns som en kniv i ryggen :(

Det blir tigerbalsam och ipren efter duschen!!

Hoppas att det går över!


uppdatering efter duschen..

Har ont i hela höger sidan ju :(

Skulle ta av mig sportbhn å gör som jag alltid brukar och det hugger till både i skuldran och i armen på nå vis :( Även när jag tvättar håret gör det ont :(

vafan nurå?!?!?

Pallar inte me sånt här!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Det kan vara någon kota som kommit snett eller någon nerv som kläms? Testa att stretcha ut kring skulderbladet. Sitt på en stol, ta högra armen och grip tag i vänster stolkant, och kuta upp ryggen så det stramar under skulderbladet. Om det går ner i ländryggen eller runt till midjan, kan du stretcha midjan också. Stå på båda benen, luta åt ett håll och sträck upp armen så midjan stretchas, vinkla mer framåt för att det ska ta mer i ryggen på sidan i svanken.



Skitsvårt att förklara när jag inte kan visa, men du kanske kan pröva dig fram.



Man kan få ont så där även om man tränat andra kroppsdelar, du håller ju emot med överkroppen och ryggen även om du tränar ben. Hoppas det blir bättre!

2011-02-18 @ 15:52:26
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/
Postat av: Jess

jag förstår hur du menar å tack så mycket för tipsen ska testa :O)

2011-02-22 @ 09:22:09
URL: http://princessjess.blogg.se.

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0