Nya löparskor

Besökte Löplabbet igår..
Känner att om jag ska satsa på det här med att springa är det första jag måste ha ett par ordentliga skor.
Så dessa vart det:


För er som inte varit på (tjej) löplabbet någongång så är denna affär något jag varmt rekomenderar!

Först fick jag ta av mig barfota och ställa mig på en glas platta med spegel under. Så tittade och kände tjejen på fötterna (stackars) och sen fick jag ett par provstrumpor och ett par provskor. Upp på löpbandet och springa i några sekunder. Sen tittade vi på hur det såg ut när jag sprang (bara föttera syns) för att hon ska veta hur jag springer och jag hade ett ganska rakt steg med pytte pytte lutning inåt som inte hade någon betydelse. Men hon hade ju märkt att jag hade hög hålfot så hon hämtar 3 par skor som jag får testa och dessa rosa var dom som kändes bäst. Ibland har man tur ;)

Efter dagens crosstraner timme så känns det bra i fötterna iaf :D

Kommentarer
Postat av: Hanne

Snygga! Dit vill jag oxå och kika nu när det börjar närma sig vår och springväder ute:)

2011-02-06 @ 13:40:09
Postat av: Lina

Fanns det olika priser att välja mellan på de tre paren hon ställde fram? Eller måste man vara beredd att betala typ 1300 spänn?

MVH :)

2011-03-16 @ 14:36:16
Postat av: Jess

Lina: Jag vet faktiskt inte. Jag gick in med tanken att det får kosta vad det kosta vill bara jag får rätt skor.. å dom andra var inge bra så jag tog dessa som kostade 1600 tror jag det var :S

2011-03-16 @ 20:02:02
URL: http://princessjess.blogg.se.

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0