Osams med min kropp

Varför är jag nu osams med min kropp?

Jo, jag har senasate veckorna börjat få ont lite här och där..
jag som hade kommit igång med att springa så bra så börjar knäna och höger höft bråka. När jag har sprungit några min börjar det liksom.. brännas? i knäna.. Svårt att förklara smärtan men det blir en molande värk å när jag tex står på crosstrainern har det sen länge tillbaka "knäppt till"
i höger höft men jag har struntat i det och kört på. Nu känner jag av höften på både bandet och crosstrainern. Vågar liksom inte ta i som förut nu då jag är rädd att det ska börja göra ondare.

Sen vet jag inte om det har med mitt jobb att göra men på höger skuldra har jag ont när jag har suttit på jobbet några timmar och när jag sen tränar så känns det som en kniv i ryggen. Det gör fruktansvärt ont och jag vet inte vad jag ska ta mig till?!

Ska jag fortsätta eller borde jag vila? Jag sa till Emma- Lee hur jag kände i skuldran då bad hon mig lägga mig på en bänk så tryckte å drog hon lite å det gjorde ont som fan men tyckte ändå att det kändes lite bättre precis efter men sen kom det ju tillbaka. Hon sa också att jag måste tänka på hur jag sitter på jobbet och gav mig lite tips på vad som kunde vara bra..

Jag bara hoppas på att detta inte är något allvarligt som kan göra att jag inte kan träna som jag vill, för det börjar kännas som ett hinder nu :(

Kommentarer
Postat av: A Kay

Det kan bli så där, speciellt om du sitter ner mycket som när du jobbar. :/ Vad trist! Klart man blir orolig, inte vågar ta i och det är heller inte lika kul och skönt när det gör ont, hugger eller ilar.



Jag tycker du borde gå till en naprapat. Jag vet att det är dyrt, men det är så värt det. Jag går dit minst en gång i månaden, för annars skulle jag dö.



Skriv till mig på facebook eller på min blogg om du vill ha ett nummer till min naprapat som visserligen är dyr (580kr per gång eller något sånt), men som är varm, mysig, personlig och jätteduktig på det hon gör.



Kom ihåg att stretcha!



Kram

2011-02-23 @ 12:34:08
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0