Skit bra tränings sida!

Har fått tips av min fina vän Linda om en superbra sajt som verkligen är inspirerande kring träning. Hittar allt, typ löpning, cykling, styrketräning, bandy, fotboll, yoga osv... Det finns massa roliga sätt att följa sin egen och andra personers träning, typ topplistor, diagram, sätta upp mål (röda och gröna staplar beroende på om man uppnår dem eller inte!) mm. Man kan hitta nya träningsrundor också, finns typ hundratusentals.

Jag har precis blivit medlem och tycker att den varkar kanon bra det lilla jag har undersökt den. Hittade även en annan gammal vän där som har varit medlem där sen 2007 så något bra med sidan måste det ju vara ;)

Kolla in vettja å sök sedan efter mig så vi kan bli "träningskompisar" hihi

Tryck på bilden för att komma till sidan.


Kommentarer
Postat av: A Kay

Men det var lugnt för att vara mig! Nej men sockerpiller är bara för att man ska komma ihåg, om du säger. Förklarade bara att det är då jag ska ha mens, så att den blivit bättre nu efter så mycket krångel. Försökt få in mensen då den ska komma, men hade massa mellanblödningar.



Den där sidan verkar ju busig du! :D Kanske blir medlem där... ;) Kram!

2011-02-08 @ 21:13:04
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0