Sovmorgon

Igår körde vi armar och axlar och mage på gymmet. Efter hade jag tänkt att köra 30 min springintervaller men efter bara några min började jag känna av mina benhinnor. Så det blev bara 25 min på bandet i ganska lugnt takt. Försökte springa igen efter en stund men smärtan kom tillbaka bara enfter några sekunder. Jag har inte känt dom sen ibörjan av utmaningen. Varför skulle det just komma nu? Kan väl tänka mig att det är för att jag sprang varje dag förra veckan och att det kanske blev lite förmycke?

När jag kom hem från gymmet var jag så jäkla trött.. Jag satt och önskade att min mat var färdiglagad när jag kom hem med det var den ju såklart inte.. Satte på broccolin på kokning och gick till vardagsrummet för att prata lite med hjärtat, vi böt väl en mening eller två sen sov jag. Jimmy hojtade till å jag var tvungen att gå upp å göra nåt för att inte somna igen.  Ritade upp dagens pass i ett block och sen var det ätardax. Sen hoppade jag i en dusch å sen raka vägen i säng.

Vaknade 8.30 imorse och tänkte först dax för gymmet.. men när jag sträckte på mig kände jag av benen ordentligt från igår så jag unnade mig en sovmorgon idag. Kan ju behövas med tanke på att vi ska köra crossfit ikväll å jag säger bara hujedamig! Har ju så jäkla ont från igår!!

AJa, bara att bita ihop och kämpa!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Ja, du förstår ju vad jag menar som varit sjuk så mycket också din stackare. Man blir verkligen arg på sånt, fast sjukdomar och ont dyker upp av en anledning. Och inge kul med benhinnorna! Du måste verkligen vara försiktig, det är många som lätt får inflammation i dom. Vet inte vad det beror på, men det kanske har med att göra hur man sätter ner foten i varje steg och hur man är skapt helt enkelt. Du kanske kan titta extra på dina skor också om de verkligen är bra att springa i?



Ja precis, de måste ha svimmat av syrebrist.



Tack, hoppas dina benhinnor blir bättre också!



Kraaaaam!

2011-02-01 @ 12:31:27
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0