Står still

Denna veckan har det inte hänt mycket med kroppen heller :( Vågen visar + men men det kan ju vara den förbannade mensen som inte var önskad..? Men att det heller inte händer nåt i cm på 3 veckor tycker jag INTE om. Som jag kämpar?!?!? Varför? Har jag hamnat på ett sånt där förbannat trappsteg som är svårt att ta sig upp för eller vad är det frågan om? Jag har svårt att hålla uppe motivationen när det inte händer nåt. Jag kommer ALDRIG lämna detta livet igen med träning och bra kost för jag mår otroligt bra av det. Men så som vi kämpar.. Så mycket som vi tränar och så hård jag är med kosten så varför händer ingenting? Vad är det för fel?

Å varför öppnar inte det där jävla Sats helvetet förns kl 10 på lördagarna å varför i helvetet har dom tagit bort mitt spinningpass på lördagsmorgonen????????? Gaaah! Nu skulle jag behöva ett rejält svettigt förbränningspass för att bli glad igen!!!!

Kommentarer
Postat av: Jensviktoria

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-04-07 @ 07:44:28
URL: http://jensviktoria.blogbow.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0