Träningsvärk i rumpan

Japp efter ett ganska så tungt men roligt ben och rump pass med Emma- Lee igår så känns det redan i framförallt rumpan. Mig veteligen så brukar det värsta dagen vara dag 2 så imorrn lär jag ha ont båda i ben och rumpa hihi Men det är skönt med lite träningsvärk! Bara lite lagom sådär så det känns att man gjort någon nytta :D

Det gick bra igår, körde backintervaller och det kändes faktist ingenting i varken knäna eller höften. Tog iof en alvedon innan så kan ju vara därför?!

Ska ringa en napprapat idag så dom får ta en titt på min rygg å så.. Hon ska tydligen vara PT också så då kommer hon ju kunna ganska mycket om träning å så å det tycker jag låter kanon!

Nehe, nu måste jag till tandläkaren..

Kommentarer
Postat av: Dee

I know the feeling;)Jag körde ett hårt ben och rumppass i onsdags och jag höll på att avlida av min träningsvärk igår. Idag är den lite bättre förutom när jag sätter mig och reser mig då dör jag lite haha

2011-02-25 @ 11:38:19
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0