Beslut

Fick ju aldrig komma på ett läkarbesök idag som ni säkert såg.. Å lika bra var väl det för det känns bättre i halsen igen, svullnaden har gått ner men det är lite irriterat fortfarande. Satt och lyssnade på min Ipod till och från jobbet idag med all min träningsmusik å vart as peppad och kände att fan va skönt det skulle vara om jag kunde köra på ben passet imorgon med tjejerna men sen tänkte jag att jag ska fan vila mer nu så min kropp får en chans att återhämta sig ordentligt denna gången. För NU FÅR DET FAKTISKT VARA NOG!!! :)

Så jag tog nyss beslutet (lite tillsammans med Emma- Lee) att vila denne veckan ut från träningen. Hur trist det än låter men det är det bästa!

För sen är det "gasen i botten" nästa vecka som Emma-Lee skrev :) Vet inte om jag ska bli glad eller rädd. haha
Hade det här varit typ andra veckan av utmaningen hade jag varit skit skraj av vad som komma skall. Men jag känner nu att jag vet på ett ungefär vad det handlar om när E-L är i farten ;)

Man ska LIDA!!!

Å skit glad blir jag när jag tänker på det hahaha


Nu ska jag ladda med positiva tankar varända dag. Ingen mer gnäll och inga fler ångest nätter utan sömn! Det ska bara vilas! Lite pepp kan jag allt behöva hörni så sätt igång å kommentera!! <3

Kommentarer
Postat av: Marina

Det fixar du :)

Se bara till att vila ordentligt...kan vara svårt trots att man är hemma. Man hittar saker man "måste" göra ;)

2011-01-12 @ 23:31:32
Postat av: Lina

Du har rätt kämparattityd tjejen och jag vet att det kommer ge de resultat du vill! Det var otur att du blev sjuk men du kommer igen fort sen när du återhämtat dig! Bra att du vilar, ha inte dåligt samvete!! Min kompis (som följer oss) hälsar dig det också och hejar på dig!

2011-01-13 @ 00:28:28
URL: http://thegilrandthebody.blogspot.com
Postat av: A Kay

Ja, du kan inte hålla på så här och vara sjuk hela tiden. Jag tror att någon här har väldigt mycket vilja medan kroppen försöker säga ifrån... Det vill säga DU, hehe. Men jag känner igen mig själv i dig också.



Jag tycker det är underbart hur mycket kämparglöd du har i dig, men det var ett klokt beslut att ta en vilovecka. Trist såklart, men jag tror att det var det du hade behövt hela tiden för att bli helt frisk.



Så bli frisk nu!!! :) Du kommer igen utan problem när du vilat.

2011-01-13 @ 10:59:59
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0