Elips?

Igår vart kag klar tidigare från jobbet och åka till gymmet tidigare för att köra ytterligare 35 min förbränning innan det var dax för styrkan med Lina och Emma- Lee.. Testade på Elipsen eller vad det heter?

Den ser ut så här.. typ

Den var lite speciell. Det tog ett tag att komma in i rörelsen för den är helt annorlunda mot cross trainern. Den var kul tycker jag! Den tog bra på rumpa och ben! :D Alltid kul med nått nytt!

På gymmet igår var det mycket flk så vi fick köra lite annorlunda pass.. Jag är så dålig på att komma ihåg allt vi gjorde men jag tror vi körde rygg och bröst hehe..

Är lite orolig för crossfiten idag efter förra veckans snurr.. Hoppas det går bättre idag! Nu ska jag till gymmet för lite förbränning :)

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0