Obeskrivlig saknad.

Jag minns med glädje men mest med sorg fortfranarnde! Tänker på dig varje dag. Du var helt otrolig med din  underbara personlighet. Du gav så mycket glädje. Alla älskade dig så fort dom såg dig och du älskade alla tillbaka. Med dig kom det så mycket glädje, men med dig kom också väldigt mycket sorg.

Du fick somna in och det gör så ont. Den tomheten du lämnat i mitt hjärta kommer aldrig att kunna fyllas av någon/något annat. Det är din plats. Tänk så mycket vi gick igenom... En sida av mig vill så gärna att allt ska vara som vanligt att du ska springa omkring här och bara vara den underbara glada lilla varelse du var medan jag samtidigt vet hur jobbigt det var varje dag att tampas med oron om idag skulle vara dagen då du inte längre var den glada, spralliga lilla fisen.. Tänk så du kämpade.. Vi tog rätt besut.  Jag vet det. Det var det bästa för dig!

Men fan va förbannat ont det gör ändå!

Du var mitt allt♥





Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

<3

2011-01-16 @ 18:07:01
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ja, han finns nog i allas våra hjärtan och vi saknar honom så himla mycket, lilla Tyson, världens sötaste lilla "varelse"♥♥♥

2011-01-17 @ 14:54:16
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0