Träningsvärk!

Jag har träningsvärk från rygg, bröst och mag passet igår... Det var så skönt att träna å roligt med nytt då vi fick köra något som kallas "dropset till failure" Det betyder att man kör tills man inte orkar längre :) Kul och det tog som FAN känner jag! Magen känns ordentligt efter fällkniven trisetat med plankan med benuppdrag och rumplyft. Den där jäkla fällkniven är rena rama döden!!! Jag orkade inte ens köra 3*8 sett. Det blev bara 2 på gymmet så fick jag hemläxa på det sista settet hehe. Det gjorde jag efter middagen hemma :)



Kommentarer
Postat av: Odinmargit

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-11-17 @ 10:35:02
URL: http://odinmargit.blog13.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0