AjAj!


Har sprungit och gått ganska mycket den senaste tiden och för några dagar sen när jag sprang fick jag lite ont i benhinnorna och tänkte att det får bli bara promenader ett tag.. Men dom promenaderna vart inte nådiga. Jag har typ gått över 2,5 mil på 2 dagar.. Idag på gymmet sket jag i förbränningen. Jag vet att man kan typ cykla å så men nu får mina ben vila några dagar för benhinneinflammation är INTE att leka med! Jag talar av erfarenhet.

Nu får jag banne mig hålla mig i skinnet å INTE gå ut på promenad i det tok fina vädret :(

Kommentarer
Postat av: A Kay

VILA! Och stretcha. "ställ dig" på foten så tårna hamnar ner i golvet och bakåt (så fotsulan vänds upp), så att framsidan stretchas. Pressa fram foten med tårna kvar ner i golvet och bakåt. Ha skor på dig eller stå på lite mjukare underlag så du inte gör illa tårna. Och kör 1 voltaren med 1 alvedon morgon och kväll i 3 dagar och ta liniment om du ska träna.



Kram!

2011-06-06 @ 14:30:07

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0