Fick dagen att gå

Jag trodde att tiden igår skulle stå still. Men jag fick dagen att gå ändå. Jag var ute på en LÅNG promenad med en vän. Det slutade med att jag gick 15,41 km, jag och Jimmy tittade film. Åt gott och till sist blev det BB final som slutade med helt rätt vinnare. Försökte att inte tänka så mycket men det poppar ju upp hela tiden.. Men det var inte förns igår kväll när jag skrev inlägget innan som jag bröt ihop en smula. Gick å la mig å kände hur tomt det fortfarande känns utan Ty vid min sida.. Undrar om den här känslan någonsin kommer försvinna. Det har jag svårt att tro. Det är skönt iaf att man börjar kunna minnas honom med glädje också och inte bara med sorg. Man kan minnas tillbaka och skratta åt alla knasiga saker han hade för sig men när man tänker på det svarta hålet i mig... saknaden... så blir man ju så klart ledsen. Har tagit en dag i tagen och får nog fortsätta göra det.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0