WTF!!!!

Imorse hade jag ställt kl ganska tidigt för träningen.. men fy fan... svulle i svalget igen... Jag som trodde det var över.. Det är säkert det där sablans ösregnet jag gick i halvnaken här om dagen (jag hade sommar kläder på mig då solen lyste som bara den när jag gick till jobbet). SKIT OXÅ! Har inte tid med sånt här! Aja, bara gilla läget antar jag.. Jag låg kvar i sängen å pilla på mobilen en stund.. det kunde ju gå över...? men icke. Så jag fick somna om. Drömde massa äckliga drömmar å nu sitter jag å käkar frunch. jag vil ju täääänaaaaa!!!!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Stackare. Du blir då alltid sjuk. :( Jag har också fått vila mer, känt mig konstig i halsen. Krya på dig!

2011-06-18 @ 10:24:48

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0