Ben dag

Vaknade innan kl ringde men låg kvar och drog mig tills det var dax att kliva upp. Ur sängen- på med träningskläderna- i med frukost och knata till gymmet. Så här såg det ut idag :)


Ben
Benpress
Benpress smala
Benpress ett ben
Vadpress i benpressen
Sittande vadpress
Legextention
Seated leg curls
Hip abduction
Hip adduction
Rumpa ?



Sen vart det 10 min backintervaller 10%/15% och sedan joggade jag i ganska lugn takt på 8,5 i 20 min

Nu har jag lite brådis. Ska hoppa i en dusch fixa dagens lunch, mellanmål och middag och sen till jobbet :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Vad söt du är! :) Och vad fräscht och luftigt gymmet verkar vara...

2011-03-17 @ 23:06:35
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/
Postat av: Albin Loán

Hej Jessica! Hoppas allt är bra med dig, försökte hitta din mail adress men hittar den inte.



Jag kommer ju söka till Idol 2011 här i Sthlm och planerna är att jag skall in i TV'n. Du har ju lyssnat på mig förr och om du vill, bara om du vill får du jättegärna länka min blogg ifrån din där du har "länkar" och länkar dina övriga vänner. Det vore supersnällt och du är en av dom som hjälper mig i så fall!



Hoppas allt är super med dig och kanske syns vi snart på TV4! :)



Kram

Albin Loán

www.finest.se/AlbinLoan

2011-03-21 @ 19:39:53
URL: http://www.finest.se/albinloan

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0