Ben sträckning


Ja, som jag skrev i ett tidigare inlägg så sträckte jag baksida lår och bad om lite tips på vad som kan vara bra. Fick endel bra svar bla av Emma- Lee och A Kay.

Jag hade ju själv skrivit streching och tigerbalsan och Emma- Lee tyckte att ett vamt bad var bra. A Kay fyllde i med "Linnex (starkare än tigerbalsam), mjuk stretching och ingen styrketräning av baksida lår förrän det känns bättre. Värme kan fungera också, så typ en värmedyna ett tag innan du ska sova. Gör det riktigt ont, eller om det blir värre, så kan det vara inflammerat. Och då är voltarentabletter bra i typ fem dagar (de går att ta en sån med en alvedon samtidigt om det verkligen gör jätteont), morgon och kväll." Å jag undrade ju såklart om jag kunde fortsätta springa hehe... Jag vilade igår pga att sträckningen och idag är ju en "sån dag" så det blir ingen träning idag heller.

Gör ju mina strech övningar jag fick av min naprapat varje dag och det gör fortfarande ont i sträckningen fast det är bättre så jag tror det är bra med en vilodag till!

Imorgon SKA jag till gymmet! Det spelar ingen roll om jag har en dålig dag, ont eller vad mer man nu kan komma på... för jag ska träna! :D

Kommentarer
Postat av: A Kay

Krya på sig benet lilla!

2011-03-29 @ 13:07:59
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0