En liten sammanfattning on 12 veckorsutmaningen

När Emma- Lee frågade mig om jag ville vara med på 12 veckorsutmaningen så visste jag först inte om jag kunde då jag jobbar kvällstid. Jag tackade nästan nej en stund fast sen tänkte jag att detta kommer ju aldrig hända igen så jag bara måste vara med! Sagt och gjort så lyckades jag boka om mina gulliga kunder så att jag kunde vara med :) Jag vart helt vansinnigt glad samtidigt lite rädd då jag inte visste vad som komma skulle.

Jag lovade mig själv att jag verkligen skulle köra till 100% och det har jag verkligen gjort! Jag har kört stenhårt med kost schemat som jag fick av Emma- Lee och tagit träningen på största allvar.  Det har gett mig såå mycket! Jag brukar må ganska pissigt på vinterhalvåret och gå ner i ganska djupa depressioner från och till men denna vinter har jag mått SÅ JÄVLA BRA! Jag är mycket piggare och gladare. Jag har ändrat tänk helt och hållet och försöker se allt från en ljusare sida även när det är som mörkast. Jag har lärt mig älska träning och jag vill verkligen fortsätta att må så bra!

Jag har lärt mig en hel del under den här tiden.
All älska träning!
Att så kallade "quickfick" kurer som Cambridgekuren tex bara är SKIT för kroppen och att den rätta vägen är kost och träning, det tar tid (och ska ta tid) men man man mår så bra under den tiden.
Att siffrorna på vågen inte är allt (även om det fortfarande är lätt att falla tillbaka)
Att när man tror att man verkligen är helt slut så orkar man alltid lite till :)
Har lärt mig att träna på rätt sätt. (Tränade helt fel förut)
Att träningen hjälper mot nästan allt. Huvudvärk, dåligt humör mm mm

Har säkert lärt mig massa massa mera men kan inte få det från känslor till ord riktigt än.

Att ha en PT betyder så jäkla mycket! Det är verkligen något jag vill rekommendera om man vill ha förändring i sitt liv! Att ha nån som står och säger precis vad/hur man ska göra och petar till en lite då man "fuskar" (omedvetet såklart;) Att ha nån som väntar på en dom dagarna allt går emot en.. Nån som pressar på det där lilla extra som man hade struntat i annars.

Emma- Lee är en helt fantastisk och underbar på alla sätt och vis! Jag är otroligt tacksam för den här tiden!!! Och att hon trodde på mig hela tiden.

Tack Emma- Lee! Du har räddat mig! <3 @-}--

(Fortsätt gärna att följa mig och några duktiga tjejer på Beach 2011)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0