Slutresultat- 12 veckors utmaningen

Det är fredag idag men efterssom jag ska hem till mamma i helgen för att övningsköra så fick väg och mätning göras idag. 14 veckor är nu avslutade. 3 av dom veckorna har jag inte kunnat träna alls och den 4e tränade jag inte så hårt. Det tog ett bra tag att komma tillbaka från så lång tids sjukdom. Men nu är jag tillbaka och i toppform. NOT Men jag är på god väg dit ialla fall ;)

Så här ser mina före och efterbilder ut. Ganska stor skillnad om jag får säga det själv!?

 

12 veckorsutmaningen har varit SÅ JÄVLA BRA för mig! Jag mår tusen gånger bättre än innan! Fokusering på träning och kost har hjälpt mig på flera sätt. Jag har lärt mig älska styrketräning och jag är super taggad att komma ut i löparslingorna när snön smälter bort. Jag har packat ner allt jag lärt mig under den här tiden och kommer att bära med mig det resten av mitt liv!

 

Jag vet inte vad jag ska kunna säga/ göra för att tacka Emma- Lee men jag hoppas att alla vi 12 veckors utmanare kan hitta på nåt snart som en liten avslutning!?

Rosor till Emma- Lee ;)

Tack så super duper jätte mycket för den här tiden! Du är en underbar människa på alla sätt och vis!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det syns massa skillnad på före- och efterbilderna gumman! Och du sträcker på dig mer nu, du verkar mer trygg i dig själv. Kul att se, du är bäst!!! :D

2011-03-04 @ 09:37:51
URL: http://livingmylifeforme.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Tack gumman!! Blev alldeles gråtig när jag läste ditt inlägg!

Kram!!

2011-03-04 @ 12:35:45
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: A Kay

SNYGGING! Bra jobbat. Bara att fortsätta nu och bli ännu starkare. ;) Syns hur mycket som helst. Speciellt midjan, fantastiskt!

2011-03-05 @ 19:28:27
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0