Uppdatering övningskörning

Oj, här hade jag inte skrivit om någonting ser jag hehe. Innan julen körde jag min sista körlektion på körskolan och passade samtidigt på att köpa 10 nya körlektioner för jag känner mig själv så pass att jag vet att jag inte skulle ta tag i detta efter jul om jag inte redan hade köpt dom. Efterssom Padma var högravid och inte kunde köra så mycket så fick Mamma och Hasse gå kursen och vi väntade på papper från trafikvärket så att vi kunde börja köra. Vi fick pappren vid jul någon gån men jag hade fullt upp med 12 veckorsutmaningen just då. Och att få ihop en tid som funkar är inte alltid det lättaste. Ivf så har Padma fått en liten bebis och har annat att tänka på än mig och min körning ;) Så för några veckor sen tog jag tag i mig själv och åkte hem till mamma över helgen och övningskörde. Nu har har jag varit där under 2 helger. Vi har mest kört landsväg men även lite "stadskörning" i Nynäs och sist fick jag även testa på att köra mororväg. Tycker att det gått riktigt bra båda gångerna och idag tog jag tag i mig själv och nu har jag bokat 4 körlektioner a 70 min på körskolan med start nästa vecka. Sen beställde jag även

Så att det blir lite lättare och roligare att plugga. För nu MÅSTE jag sätta igång med pluggandet om jag ska ha nåt körkort innan detta året tar slut! Det är alltså målet!!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0