Ben dag


Det var trögt på gymmet idag. Tror jag e ganska trött. Gått upp tidigare än vanligt denna veckan, lagt mig sent och dieten gör säkert sitt.. Det vart en ben dag å idag kunde jag verkligen ha brett ut mig för det var inte många på gymmet men då ska jag ha en sån seg dag såklart. Tog det ganska lugnt även om jag körde ganska tungt:


Leg extetion ett ben
Legextention
Hipabduction
Hip adduction
Benpress ett ben
Benpress
Vader i benpress
Sittande vadpress
Tåhävningar
Seated leg curl

Hmm, ser att jag glömde både djupa utfall och knäböj också, skit hahaha

Sen 30 min på crosstrainern. 4km

Hoppas den här segheten försvinner!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Fan vad bra, hottie! :D



Ja precis, haaaaata gyn! Tycker man borde få mer sympati av gynekologer. Oftast är de stressade och sura, så blir allt ännu värre. Jag fick ont sist av Cellprovet, men hon var ju inte direkt snäll. Kändes som mensvärk hela dagen typ.

2011-05-04 @ 13:00:15

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0