Crosstrainer AMT


Wohoo! Har för mig att jag nämnt att dom håller på att bygga om på gymmet!? Nu har dom köpt in lite nytt bla en Crosstrainer AMT (inte den som är på bilden men en liknande) som jag testade på en snabbis idag. Med den får man jobba! Finns som 3 steg på den.. En "trappa" en "jogga" å en "springa" (såg ut så på gubben på bilden iaf ;P) Sen missade jag tydligen dom nya crosstrainer maskinerna som man ska kunna höja som en backe. Får testa imorgon när jag INTE ska glömma vattenflaskan haha. Sen har dom skaffat en armcykel och så var det något mer som jag inte heller hann se vad det var hehe. Innan jag gick var jag tvungen att fråga om det inte kommer komma en glute maskin alltså som man tränar rumpan på men det fanns inte med i dom närmsta planerna men då sa tjejen jag pratade med att dom nya crosstrainerna med backa skulle vara BRA för rumpan. Mer rumpa åt folket hihi. Ska ha den där glasskulerumpan har jag bestämt ;)

Gårdagens bröst och rygg:
Latsdrag
Bamsecurls (som jag missade från i förrgår)
w- drag
Cable rodd
Bröst fly
Rygg fly
Brösthantelpress
Flys
Ryggesningar
Ryggresningar sid/sid

Dagens ben: (Som redan var helt slut efter mina två joggingturer ;P)
Knäböj i smtt
Sittande vadpress
Legextention ett ben
Legextention
Seated leg curl
Hip abduction
Hin adduction
Benpress ett ben
Benpress

Sen orkade inte mina ben mer hahahaha illa illa!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0