För ett svagt ögonblick

Trodde jag att jag skulle bli med hund igen hehe. Nästan iaf. På väg hem från gymmet springer det en liten chihauhua kille omkring utanför min port. Jag hälsar å han skäller å så tittar jag mig omkring men ser ingen husse eller matte.. Jag  kan inte bara lämna den lille stackarn så jag sätter mig på en gatusten å han kommer fram å nosar men springer genast iväg då jag rör lite på mig. Han skäller å skäller å jag går omkring å tittar om det inte finns någon som ser ut att sakna sin lilla älskling. Men ingen kommer... Det går kanske 5-10 min å så tittar grannen ut från balkonen å undrar om vi skaffat hund igen men så förklarar jag hur läger var å dom går in för att hämta en köttbulle som jag kan locka med. Jag kan ju inte stå där hela dagen å vänta om han har rymt tyckte dom.. Så slänger dom ut en köttbulle och jag går å letar efter hunden. Men då var han plöttsligt borta. Så hör jag hur han skäller från en öppen balkongdörr å en tjej kommer ut. Så jag undra ju förståss om han kommit tillrätta nu å det hade han hehe. "Han brukar smita ibland då vi inte hinner med" säger hon men fa fasen tänker jag då... Han stod ju utanför å skällde i 5-10 min MINST. inte vet väl jag hur länge han stått där ute innan jag kom.. AJa, huvesaken han kom tillrätta!

Körde ett Arm och axelpass på gymmet idag och efterssom jag slutar lite tidigare idag sparar jag förbränningen till i em då jag tänkte ge mig ut i löparspåret i solen :D Så här såg dagens pass ut:

Militärpress i smitt
Biceps curls
Triceps takpress (liggande)
Axelflys
Upprätt rodd
Axelpressar
Triceps rep puchdowns
preaeher curls
V- triceps extentions

Ville göra mina älskade bamse curls men det var upptaget heeela tiden så jag fick hoppa dom idag :(

Nu ska jag strax laga till lite lunch å sen sticka en sväng till jobbet.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0