Veckan som varit och veckan som kommer

Måndag: Armar, axlar och Promenad 44 min + Jogging 40 min
Tisdag: Bröst, rygg och intervaller löpning/gång
Onsdag: Ben
Torsdag: Mage, rumpa och crosstraintner AMT 20 min, Crosstrainer (backtrappa) 10 min + promenad 35 min
Fredag: Crosstraioner AMT 60 min och 70 min promenad med finaste Linda i Motala
Lördag: Gym genomång med finaste Linda i Motala
Söndag Vilodag

Måndag: armar, axlar och Crosstrainer AMT 30 min
Tisdag: Bröst och rygg och crosstrainer AMT 30 min
Onsdag: Ben och ´crosstrainer AMT 30 min
Torsdag: Mage, rumpa och 30 min Crosstraioner ATM
Fredag: Promenad/vilodag
Lördag: Jogging/promenad
Söndag: Jogging/promenad

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0