Lördagen

image1315

Jaha. Det vart ingen utgång igår ialla fall. Jag åkte till Linda som satt barnvakt åt ett "gammalt" barn som vi hade på jobbet förut.. Han hade just gått och lagt sig när jag kom dit. Vi satte oss i soffan och åt en hamburgare var som jag varit och köpt på Donken innan. (Kom på att jag bara hade ätit tårta och kakor) Så små tittade vi på Nicke nyfiken och satt och snacka och drack öl.Sen så ringde Louisa (som vi hade bestämt träff med tidigare på kvällen) och sa att hon var på väg till oss i en taxi lite senare. Ok sa vi. och så gick tiden... Sen skickade jag ett mess och frågade hur det gick.. inget svar. Väntade en halvtimme till. Skickade ett nytt mess. Hallå?.... inget svar. Efter 1,5 timme började vi bli oroliga. " 1 timme senare satt vi och ringde runt till olika taxi bolag för att se om hon kanske suttit i deras taxi.. Utan resultat. Vid 0100 hörde föräldrarna av sig och sa att dom skulle komma senast 01.30. När kl var 2 hade dom fortfarande inte kommit och vi satt oroliga och försökte få tag i Louisa. Vid 02.30 kom föräldrarna hem och bad så mycket om ursäkt att dom hade förstört min födelsedag (Vilket inte var fallet) Sen hoppade jag i en taxi och åkte hem.
Kändes som det absolut inte gjorde någonting att det inte vart utgång. Jag hade trevligt! Längesen hon å jag umgicks! Fattar inte hur dåligt jag måste ha mått i våras. Det känns som om jag inte har umgåtts med mina vänner på jag vet inte huur länge. å det har jag verkligen inte gjort. aja, skit samma. det ska det bli ändrig på. Ialla fall så messade Louisa vid 05 tiden och sa att hon hade somnat. Morr! Men tur att hon var välbehållen!
image1315

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej du har inte mått något vidare, ditt humör har inte varit att leka med och du brukar inte vara så =) Men nu ska det förhoppningsvis bli bättre nu när du ska få göra det som du vill.

2007-08-26 @ 10:38:49
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Maria

Jo det är ju det =/ Det värsta är ju att man inte själv märker hur totalt förändrad man blir och så blir man bara förbannad när någon säger åt en att man är sur hela tiden, haha =)

2007-08-26 @ 11:01:18
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Mi

Vilken tur att ni fick tag i henne sen, att hon bara hade somnat :)
Låter som om ni hade en soft kväll iallafall, och det är ju inte att förakta! :)
// Mi.

2007-08-26 @ 11:25:36
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: S

Fin design du har fått till på bloggen :)

2007-08-26 @ 11:50:07
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: katri

du... något e lite underligt här... hm... du... har denna linda kanske gått i en skola som heter lillholsskolan? och i såna fall, hur känner ni varandra, har du oxå gått där?

2007-08-26 @ 12:00:29
URL: http://minkei.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Tur att hon var oskadd! Det händer ju så mycket otäcka saker nuförtiden.

2007-08-26 @ 18:38:16
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0