Mitt liv- Skolan

image1821Hej alla mina blogg läsare.
Jag vet att bloggen har blivit lite tråkig, jag fick min första önskan om lite mer privata inlägg igår. Just nu blir det väldigt mycke skola, för mitt liv är just nu just skolan. Jag är där från mordon till kväll och har det super kul hela dagarna och hinner knappt känna efter att jag är trött. Sen kommer kvällen och (jag har som tur var 5 min hem från salongen) man äter middag, sen när man sätter sig i soffan är man död. Efterssom jag går i skolan har jag heller inga pengar. Då menar jag INGA pengar så jag vill heller inte glida runt och titta på massa fina skor och kläder på nätet som jag brulkar göra, då blir jag bara depp när jag sen ändå inte kan köpa dom. så det blir varken några "mitt liv" inlägg eller önskan om shopping inlägg. Inte heller några kändis eller nyhetsinlägg... Jag är helt enkelt för trött för att orka sitta vid datorn just nu. Min "lediga tid" borde jag egentligen sitta och plugga på men inte ens det orkar jag. ILLA!!


Men jag lovar att jag snart är tillbaka. Måste bara vänja mig vid detta jobbande för det lär bli mycket av det framöver.

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

jobbigt att inte ha pengar... =( men sen kommer någ stålarna rulla in ska du se! =)

2007-11-29 @ 09:59:48
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Kristina

Förstår dig helt och hållet, man har ju ett liv utanför bloggen oxå, vilket inte endel verkar förstå:) Ha en bra dag! Kram

2007-11-29 @ 10:27:07
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Emelinda

Ditt skrivande om naglar hit o dit har fått mig att börja pilla en massa med mina :P Jag har alltid rivit sönder naglarna så fort jag sett nåt vitt växa fram, men nu jävlar har jag börjat de låta växa. Sååå kul :)

2007-11-29 @ 16:07:19
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0