And down we go..

image1631Är ganska nere just nu. Det är mycket med jobbet (och andra saker som gör detta). Jag är trött och eländig hela tiden. Huvudvärk varje dag och säkert inte speciellt trevlig att ha med att göra. Jag är förkyld- igen. För 3e gången och denna gången hjälper inte ens nässprayen för att jag använt förmycke och föööör länge.(typ flera år) Så jag går på avvänjning och det är SKIT JOBBIGT!! Jag tar bara om jag verkligen verkligen måste, typ när jag ska sova. För sömnen behöver jag verkligen! Om jag ska äta och jag är jätte täppt måste jag också ta ett sprut, men försöker så långt det bara går utan. Visseligen kör jag bara nässpray för barn men den kan inte vara nyttig att missbruka den heller!!


image1632Tack för i morse bejbi! Du gjorde mig glad när du kom och sa hej då och stannade en stund extra för att visa att du bryr dig. Du behöver nog inte vara så orolig. Jag har en down perion då och då men jag kommer upp igen ska du se. Men jag uppskattar verkligen dina peppande och söta ord för att få mig på bättre humör! Love you!♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Jobbigt det där med nässpray. Min sambo är beroende av sin nässpray, det är inte bra det!
Ja, ja
jag skall väl fråga dig nästa gång, varför tänkte jag inte på det =)
Visst ögoninfektion smittar och det är jättejobbigt att vara hemma när de "nästan" är friska, men nu har det blivit mycket bättre så på fredag skall jag gå och jobba och de skall till dagis, om inget annat dyker upp..... =(
Jag skall tänka på dig nästa gång, då frågar jag dig först! =)
Ha en bra kväll!
Kram

2007-10-03 @ 18:31:39
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: maria

Du vet vart jag finns och vad jag har för nummer om du behöver prata.
*krama om*

2007-10-05 @ 15:02:56
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0