Bränn alla vågar!!!!

image1430

Då var denna dag total förstörd (nästan) Vaknade tidigt, kände mig på ganska bra humör. Snackade lite med Linda på morgonen via msn och vi "gick ut på en promenad" (på olika håll) Jag svängde förbi Worldclass på  vägen och bokade en tid med en istruktör. Jag ska imorgon få ett nytt gym schema. Jag ska verkligen trycka på detta med FETT FÖRBRÄNNING! Ganska så peppad skulle jag fortsätta att gå, när jag fick syn på vågen.... Hmm, tro om jag ska passa på att väga mig på en gång?? Sagt å gjort så ställde jag mig där, visseligen med skor och allt. Men det var ingen vacker syn! Har gått upp 3 jävla förbannade kg. Vad är detta?? Hur fan ska man kunna bli motiverad när vågen går åt helt jävla fel håll??? Nä, jag kände bara att tårarna var nära att komma när jag tog mitt pick å pack och gick.. 20 min vart det. sen började jag hosta, så det var bara att vända hem. Väl innanför dörren kommer tårarna i en väldans fart! Å nu kan jag inte stoppa dom. Tack Linda för dina stöttande ord! Dom behövs verkligen just nu! Nu måste jag ner och köpa frukost! Föressten.. Om någon inte har något bättre för sig så får ni gärna tipsa om ett typ matscema man kan följa. Lättare om nån säger åt en att här: föjj detta!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Usch vad jobbigt d låter, önskar att jag kunde hjälpa dig. Kraaaam

2007-09-03 @ 09:31:42
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Evelina

men du tränar väl ganska mycket, du ,måste ha byggt ganska mkt muskler! o muskler väger ju mer än fett =) plus om du hade skor o sånt på dig med... du har säkert bara ökat i muskelmassa ! =)
krama

2007-09-03 @ 14:19:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Carro

Vågar är djävulens påfund !

2007-09-03 @ 22:07:27
URL: http://acmd.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0