Rastlös

Jaha, då sitter man här.. Jana och mickis var som sagt här i förmiddags. Det var roligt att dom kom och hälsade på! Det är inte många som gör det =( Det är alltid jag som ska åka.. Men det var i vilket fall som helst jättre trevligt! Vi snackade och käkade kyckling sallad. Sen var det dax för dom att åka hem och hämta storebror på förskolan. Fick pressenter av Jana. Så gulligt! En pärm som jag kan ha till viktiga papper i sen när utb är klar, Ett nagellack som jag faktist tänkte ta och sätta på mig nu kom jag på. Har ju ändå inget för mig hehe. Och en almenacka för 2008 inför utbildningen. Super bra. Hade jag tänkt att köpa faktist så det passade ju perfa!



Som några av er kanske vet så frågade jag efter ett bra puder för ett tag sen. Och fick några förslag. Jag var inne på Kicks idag och köpte det nya pudret L'Oréal True Match minerals Mineral Make-up. Får se imorgon när jag sminkar mig om det är så HIIMLA bra som dom lovar på reklamen =)



Jag kom nyss hem från att ha åkt med svärmor till Arlanda för att plocka upp hennes syster och man som kommer nere i från Blekinge och ska bo hos svärmor till på söndag. Får se om vi orkar oss dit i helgen. Blev med bjuden upp nu men kände att jag ville hem. Jimmy var ju inte med.. iof kan jag ju umgås med dom ändå men det känns lite som att jag tränger mig på, vill liksom inte vara i vägen. Dom kom ju hit för att umgås med svärmor och Janne inte meig haha. Skit samma. Jag åkte hem ialla fall.




Imorgon måste jag ut och leta dop pressent. Frågade Jana och det är framförallt kläder som önskas. Dom vanliga "trista" dop gåvorna får man ju flera stycken likadana ändå. Någon som har något annat roligt förslag som går att fixa på EN dag??

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad tyckte du om nya pudret från L'Oréal nu då?! :)

2007-09-28 @ 11:44:56
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0