Vilken dag!

Dagen började kl 4.50. Jag stormar upp när klockan ringer. Har legat på helspänn hela natten för att jag ska upp så tidigt och promenera en timme.Slänger på mig kläderna, mössa och halsduk och grabbar tag i mobilen och hörlurar och sticker ut. Ganska prick 5 var jag utanför porten. TVÄRSTANNAR! Ohw shit vad mörkt det är, jag som är mörkrädd och det är inte en levande skäl ute.. Trycker in hörlurarna i öronen., tar ett djupt andetag och går. Jag tänkte att om jag går en bit extra borde promenaden som innan sommaren tog 40 min bli ca en timme. Så jag börjar gå... Tittar på klockan efter en stund och ser att det har gått 15 min, då börjar jag gå mot den vanliga promenad rundan. Jag går och går tittar då och då lite oroligt bakom mig. Framåt 5.30 tiden började det ljusna och oj vad mycke skönare det vart! Till slut är jag tillbaka. Tittar på klockan och det har bara gått 45 min??? VAAA? Jag gick ju en extra bit på 15 min, hur gick detta till? Måste ha fått bättre kondis hihi :D Aja, väl framme vid porten ställer jag mig och stretchar, då kommer grannen ut och jag sträcker lite exta på mig och känner mig SÅÅÅ NÖJD med mig själv :D


Väl tillbaka på jobbet äter jag först min halva banan. Sen kokar jag ägg, och medans fixar jag min nyttiga fullkornssmörgos med makrill på. Mums, det var riktigt gott! Sen käkade jag äggen- utan äggulan. Å sen var jag nöjd! Ungarna stormar in en efter en. och dom skriiiiker. Gaaah! Min kropp orkar inte med sånt här nu! tittar på klockan.. shit, jag skulle äta mitt mellanmål för 30 min sen :S Aja. in me frukt i ungarnas munnar och jag fixar till ytterligare en makrills smörgos (nä, jag vet. skulle inte äta det 2 ggr, men jag har inte hunnit köpa allt än) Lunch: Grillag kyckling och sallad. (fuskade lite med dressing, men jag ska fixa olja och vinäger dressing jag lovar)
Slutar tidigt och åker till Anna på nagel salongen. Kommer på mig själv när jag sitter och väntar på att Anna ska bli klar med kunden före mig. Att jag sitter och stirrar på de nya eleverna och ler. Jag lixom drömde mig bort där en stund hehe. Sen snacka jag och anna lite skola, ekonomi mm. Super intressant! Massa bra info!

image1452


Ööö. shit IGEN. Har glömt mellanmålet. springer hem och trycker i mig ännu en makrills macka hahaha. Jaja, det ska bli bättre jag lovar! Sen stack jag till gymmet. Hade min andra instrution på gymmet med Sia och kände mig peppad att börja med det nya schemat jag fick Men inteförns om ett tag.. sista veckan med träning nu etttag. Promenader ja men träning nej!

Nu är jag hemma, stress skriver så att jag ska hinna fica mat innan 18.30. hahaha.

Fattar inte hur man ska hinna med all mat!

Kommentarer
Postat av: Petra

Så snyggt! :)

2007-09-04 @ 19:00:09
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Nina

*skrattar*
oj oj duktig du är. men om du förskjuter maten en halvtimma
från utsatt tid gör inget, bara det inte går 1-2 timmar.. =)
det bästa är om du kan göra en mängd matlådor=)

2007-09-04 @ 19:18:43
Postat av: sofie

Snyggt! Enkelt men ändå lite party :-)HA en bra kväll /S

2007-09-04 @ 20:24:39
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0