Efterlängtade fredag!

Idag har jag haft en helt ok dag! Har haft lite å göra på jobbet och så har jag varit duktig och köpt hela 3 böcker haha. Ja, för er som inte känner mig så kan jag berätta att jag inte läser böcker. Men just nu är det ändring på det. Jag fick ett litet tips av min kära mamma att när jag har dö tid på jobbet utan kunder så kan jag ta upp körkortsboken och läsa lite. Bra ide va?! Så nu har jag varit på bokhandeln och köpt dessa:


Och för några veckor sen satt jag på jobbet och gnällde lite över min lata sambo ;) och fick då ett tips om en bok som kanske skulle kunna hjälpa mig med mina "utbrott" nämligen :

Att välja glädje. av Kay Pollak

Så nu ska jag börja mitt nya läs liv hahaha.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0