En tuff dag för Tyson

Jag vart väckt vid 8 tiden i morse. Har märkt att Tyson är en morgontrött kille hehe, han är lite seg startad. Ialla fall började morgonen med en liten sväng ut för att kissa och bajsa. Sen gick vi in och åt lite mat, busade och så kom husse upp och skulle till jobbet. Så lekte han lite till medans jag fixade mig för dagen. Så vart det ut en liten pronenad inna det var dax att gå till tåget. Tyson fattade direkt att det var något på G och ville inte alls gå utan satte sig bestämt och tittade på mig som att -nehedu tro inte att du ska få mig ur fläcken. hehe Efterssom inte tåget väntar på oss fick jag stoppa ner honom i buren och gå. Jag åkte ju lite extra tidigt för att jag skulle träffa Louisa, men när jag kom fram fick jag ett mess att hon var sjuk och inte kunde komma. Jag messa tillbaka och frågade om hon hade möjlighet att ta honom hemma? Men fick inget svar (hon hade somnat om) Och väl framme på jobbet fick jag höra att min 12 kund hade avbokat precis.. så vi åkte hem efter att han ätit och sovit en stund. Hemma sov han, helt utslagen stackarn (bilderna i ingägget nedan) Sen kom inte Jimmy hem förns senare och Louisa hörde av sig och sa att hon gärna kunde ta honom när jag skulle in på em. Så vi åkte hem till hnne och Johan och snurre (kanin). Snurre vart inte överlycklig att se Tyson. Snarare livrädd. Tyson var jätte nyfiken hehe. Sen åkte jag å jobba en timme för att sen åka och hämta Tyson igen. Å hem. Nu ligger han elt utslagen i sin säng och sussar så sött =)Det vart mycket som hände under denna dag. Många nya intryck , lukter och männskor som tyckte du var ur söt och bara var tvungna att säga hej hehe.
På bilden ser ni en utslagen Tyson på väg hem..

Tack för hjälpen Louisa♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack tack =) Hihi jo lite bäst är jag allt =P



Aaaaw stackarn, helt utpumpad haha =) Var han orolig av att åka pendel och tunnelbana?

2008-08-19 @ 08:21:22
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

det tror jag det =) Tunnelbanan låter nog lite mer än Pendeln. Stackarn, han får ett tufft liv haha ;)

2008-08-19 @ 09:21:20
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo han lär ju göra det, annars kommer det VERKLIGEN bli jobbigt för honom =) Har du skickat iväg kopiorna?

2008-08-19 @ 10:07:39
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0