Mitt liv- en berg och dal bana

Det är som du säger mamma! Mitt liv är verkligen som e berg och dalbana men det brukar som sagt också alltid lösa sig tillslut. (Efter många sömnlösa nätter och grubblande) Just nu känns det helt omöjligt! 

vi planerade att köpa Tyson gaska lånt innan jag bestämde mig för att byta jobb. Perfekt att ha hund när man jobbar 3 min hemmifrån tänkte vi. Möjlighet att ta med hunden hade jag också så klart vi slog till.
Jag började vantrivas på mitt jobb så otroligt mycke att jag bara sökte nytt jobb och fick det på 2 röda sekunder. Tyckte att allt var bättre än att känna på det viset. Fick jobbet på Face, tyckte att jag hade gjort en jätte bra deal. Ju mer tiden går hittar jag små saker som man irriterar sig på som att dom bara bestämmer saker över huvudet på mig utan att ens fråga mig, som att dom möblerar om på MITT bord, där MINA saker står, som att jag inet får bestämma ett smack själv fast att jag är egenföretagare mm. I måndags började jag prata om att det bara var en vecka kvar tills Tyson ska med mig på jobbet och då blir jag ifrågasatt om jag verkligen skulle få ha honom med mig? C skulle kontakta G för att få ett svar, men istället för att ringa mailar hon. Ju mer tiden går känner jag mer och mer att jag inte kommer att orka ha det som det är och självklart går Tyson som nr 1.Så igår sa jag upp mig. Jag har 4 månaders uppsägning. hur ska det gå?
Allt känndes som om hela världen rasade samman..

Igår träffade jag Sarah en vän som jag verkligen tycker mycket om! Hon räddade min värld!!

Hon fick mig att börja tro på mig själv igen och tro på en framtid inom naglar med Tyson.
Hon jobbar i Zinken på en hårsalong med naglar tilsammans med sin kollega. Nu har Sarah bestämt sig för att börja plugga så hon behöver en tjej som tar över hennes plats.. Ding ding... där kommer då jag in i bilden. =)
Sara har ju lilla Marwin så hundar får man ha där. Hyran ligger på 2500 ink moms och det är ju rena drömman tycker jag!
Man är sin EGEN ch får möblera sina grejjer hur man vill och använda vilka produkter man vill mm. Vissa små saker som var mindre possetivt men inget som man behöver lägga så stor vikt på. Jag känner bara att jag vill dit och fortsätta jobba med tyson!

C dårå.. har inte hört av sig efter att jag sagt upp mig, Tror hon e sur för (som hon sa) att jag slösat hennes tid. Fast hon sa med andra ord. Åh, jag fattar inte varför jag ska hamna på sånna här ställen med sånna personer som är falska och lovar en hela världen och när det inte går som dom vill så får man handflatan typ.

aja, det här kommer också att lösa sig på något sätt!!

Ps. Det finns en lösning med det är inte löst än Ds.

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart det kommer lösa sig =)

2008-08-16 @ 17:04:33
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo men oftast är det något som krånglar som man inte förutsett =S Men inte denna gång, då var jag ju helt klar så det var ju bara att sätta igång =) Ja det hoppas jag med =P

2008-08-16 @ 17:34:00
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: a

Det kommer att gå bra det här ska du se!!

2008-08-16 @ 21:45:03
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj nu händer det grejer! Men det verkar som om det kommer lösa sig, trots att 4 månaders uppsägningstid är lång tid. Jag tror på dig vännen, det vet du! Jag finns här om du vill och behöver prata, jag ska göra allt för att stötta och peppa dig! Stor kram

2008-08-17 @ 13:55:49
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Sara

Otroligt ändå att du alltid verkar landa på fötterna! Hur många säger upp sig för att sedan kort därefter få ett nytt jobb!? :)

2008-08-17 @ 15:24:39
URL: http://fashionistasara.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0