Rensning.. mm

Inte konstigt att det inte fanns plats i garderoberna när dom var fulla utav tomma kartonger... Nu är det dax att ta ner dom i källaren. Se ya


Sådär ja, Nu har jag varit nere med allt skit i källaren. Där borde man oxå ta och göra en rensning. Oj Oj Oj, så det ser ut därnere. Det är så fullt. Allt är bara slängt på hög.

Jag vaknade av att grannen höll på borra i dag. Mindre kul. Men jag ska inte klaga sån sov morgon jag fick ändå! Det var ju bra att jag fick ordning på det här nu nä jag gick upp så tidigt. Tänkte att jag skulle städa men jag känner att detta får vara bra för idag. Kan ju ta tag i städningen en annan dag.

Tänkte också (väldans vad jag tänker idag hehe) att jag skulle varit på jobbet nu kl 13 egentligen. Men jag ringde och sa att jag kommer till halv 3 när jag har min första kund. Då hinner jag göra massa massa massa nytta här hemma under tiden jag bara skulle suttit och väntat nere på salongen.

Hmm. Så upp å hoppa å städa nu för fan! Tänk va skönt att komma hem å allt e så rent å fint =)

Kommentarer
Postat av: Marie

visst, är det skönt att få röja emellanåt? :)

2008-03-01 @ 04:25:01
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

ahh... gjorde oxå en garderob rensning häromdan! så skönt att få det gjort... men mitt fick åka i soptunnan istället för källaren! =) 3 svarta sopsäckar! =/
kram kram

2008-03-01 @ 21:54:39
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0