Blä för mig!

image1887Men lite bra ändå.. Idag har jag varit och köpt träningsskor. Nu kan jag inte skylla på det längre ialla fall. Måste komma igång med träningen! Jag känner mig blä blä blä just nu! Är uppe i en vikt som jag verkligen inte trivs i och känner mig bara äcklig typ. Funderar starkt på att börja med typ canbridge eller nåt bara för att komma ner och sen fortsätta kämpa för just nu står jag inte ut med mig själv som jag är. Jag äter ju väldigt dåligt om dagarna nu när jag jobbar som jag gör och rör inte på mig alls. Äter mycket skräp mat för att orken inte finns när jag jobbar så sent. Får börja göra storkok på söndagar. (eller hur, på min ända lediga dag...) Nä, men någon ändring måste ske!!  Varför ska jag vara född till att bli en tjockis? Kunde jag inte fått "smalis" gener?! Jäjä, nu är det så att jag får kämpa hela mitt jävla liv för att inte känna mig just så här som nu.. Det kallar jag en sjukdom? Man kan aldrig leva "normalt" utan måste hela tiden tänka. Jobbigt. Eller är det fel från början som vi lever kanske? Kan inte nån bara förbjuda allt skit mat för att svenskarna bara blir fetare och fetare och bara sälja sånt som är nyttigt? Fan va bra det skulle vara!? Åtminstånde kan man väl sänka priserna på all nyttig mat, så att man har råd att äta nyttigt?!!?!?!? 

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jo det har jag velat i flera år, men eftersom det kostar en hel del har det inte blivit av o lär inte bli än på några år :( Familjen säger alltid att jag borde bli nagelteknolog då jag ALLTID pillar på & vårdar mor & fars naglar när vi ses *asg*

2008-01-07 @ 21:07:54
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Kristina

Jag är oxå uppe i en vikt nu, skyller på julmaten, som jag inte trivs med. Förstår om du tycker det är jobbigt att inte se resultat. Själv har jag dålig erfarenhet av extrem diet, south beach, som jag gick efter för några år sedan. När jag sen började äta lite annorlunda, om än nyttigt, så jag gick jag upp ännu mer än jag vägt tidigare. Nu väger jag dock mindre än då men är ändå inte nöjd nu efter julen och allt.

En lite varning till dig bara, så du vet d!
Kram

2008-01-08 @ 10:09:40
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0