Tidig morgon

Maria kom ganska sent i går kväll efter att jag duktigt hade varit på gymmet. =) Idag börjar mitt schema. Jag har käkat lättfil med hallon och ett grovt bröd med skinka på till frukost. Egentligen skulle jag tryckt i mig ett ägg också. Men jag hade inga hemma. Mellis en frukt om si så där 3- 4 timmar. Sedan lunch. Råris och kyckling med keso. sen borde jag gå å köpa på mig Twin fast till mellis på em. Så ser min dag ut än så länge. Strax ska jag ner till salongen och fixa Marias naglar. Pust.. Kunde annars sovit till 10. Ska upp tidigt imorgon med. Meen jag har å andra sidan gått upp 10 2 dagar denna vecka. Skönt!

Ha en bra dag.

Uppdatering:
Äntligen denna dagen slut. Det var trögt idag med kunder =( Hade lång tid imellan kunderna hela dagen. Men men. Vet inte om jag skötte schemat så väldans bra... Jag åt ju ätit en braig frukost och åt duktigt min frukt till mellanmål. Kastade visseligen i mig råris och lite kyckling till lunch men åt ialla fall en banan till mellis2. Middagen bestod av  en hemmlagad hamburgare.. Hmm... Robert har kommit hit nu också så nu är det xbox för hela slanten för killarna. Vi som skaffat oss en sån tv box med massa kanaler på. Så kan man inte ens utnyttja det när grabbarna sitter och spelar på stora tvn ändå. Suck!!!!

image1900
Ilona och Tjaba är tillbaka ifrån kanarieöarna och det visade sig att dom har varit och gift sig i hemlighet därborta dom rackarna. Grattis till er. ♥

 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas du får en bra dag! Kram

2008-01-18 @ 08:20:20
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Anonym

vem är minkey.....hittat läppglans som jag älskade på högstadiet..../////sussie.

2008-01-18 @ 19:57:49

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0