Längtans dagar

Nu går dagarna snabbt.. Jag har massor att göra på jobbet och det är super kul!! Trivs jätte bra och det känns som att det här kommer att bli jätte bra bara jag får ihop en ny kund krets. Kunderna nappar duktigt på mitt super erbjudande och dom flesta kommer nog tillbaka så det känns riktigt bra! Det är bara att forsätta att kämpa på =)

Nu är Tyson 6 veckor gammal och väger 492 gram. Om två veckor är han 8, och då är han vår!!! Weeei. Kan ni fatta? För det kan inte jag hahahaha. känns så overkligt. Först var det e dröm att en dag i framtiden vill vi ha hund. Sen började vi leta lite och hittade PK rasen via nätet och blev förälskade. Nu ska vi ha hund om 2 veckor hihi Fan va kuuul!

Nu är en transportbur beställd med =)

Kommentarer
Postat av: Ann

ang. din salong på götgatan. för jag antar att den är din?



Jag har redan hyfsat långa naglar, men väldigt sköra och de skivar sig/går av väldigt lätt. Kan man göra någon förstärkning samtidigt som man förlänger? Och vad skulle de då kosta.



Ps. Hunden är bara för gullig!

2008-07-09 @ 22:09:03
URL: http://annolicious.blogg.se/
Postat av: Ann

Låter väldigt bra, men tyvärr är jag hemma och är sjuk så vet inte riktigt när jag kan komma :(



Hur länge gäller erbjudandet? Lät väldigt lockande!

Puss&Kram

2008-07-09 @ 22:32:38
URL: http://annolicious.blogg.se/
Postat av: Ann

det låter bra det =)

jag funderar lite och blir frisk, sen kommer jag.

lycka till med hunden!

Puss&Kram

2008-07-09 @ 22:47:01
URL: http://annolicious.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0