Värmeslag!

Det är idag jag säger fy fan sån tryckande värme! Jag brukar sällan klaga på sommar värmen när vi väl får nån men usch såna här dagar ska man inte jobba, man ska ligga på stranden och ta ett svalkande dopp då och då. I vilket fall som helst har jag jobbat som en gnu hela dagen. Haft att göra från 12- 19 och jag har bara hunnit få i min en sån där energi bar? Å massa vatten. Butiken är ju helt inglasad och VARM! Luften står helt still det än nästan läskit! Vi har fläkt inne men de e som om luften bara inte vill vispas runt.JAja, nu ska jag ta och äta lite mat. Jag e såååå hungrig och mitt huvud sprängs snart så jag kan gissa att det blir en mat, dusch och sedan sängen idag. Pallar inte! ha en bra kväll.

Just ja, Tysom var såå duktig hos farbror vetrenär idag =) Nu är han klar för hemfärd hihi

Kommentarer
Postat av: Linda

Och idag ska det bli ännu varmare...! Men man ska inte klaga.

2008-07-24 @ 07:32:08
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vad spännande med din efterlängtade Tyson!! Jag tycker det känns som att du har väntat i en evighet!!!

Jag tog tyvärr bort min älskade vovve för ca 5 veckor sedan..... Hade haft henne i 11 år, så det tog HÅRT!!

Men igår var vi och "kikace" på en ny liten bäbis.... Av samma ras :Kungspudel. Men en hanne och silver färgad. I morgon ska vi bestämma oss...

Allt hänger på vad vi får för svar på våran mellandotters handled. (Står mer om det på min blogg). Ha det så bra! Många kramar från Carro! Nu sticker vi till stranden retas Hahaha!!

2008-07-24 @ 10:38:19
URL: http://carolinehulinde.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0